749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                749,90 TL ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz.                


Komisyonlu Satış Sistemi Nedir?

Komisyonlu satış sistemimiz TAMAMEN ÜCRETSİZDİR. Kayıt olurken veya ayrılırken hiçbir ücret talep edilmez. 2000'den fazla giysi, iç giyim ürünlerini  istediğiniz platformda veya sayfanızda yayınlayarak, sizde kazanç sağlayabilirsiniz. Satışlarımızda komisyon oranımız %25 olup fiyatlara sizde ekstra ekleme yaparak komisyonunuzu daha fazla da arttırma imkanına sahipsiniz. Sitemiz dışında sizlerle whatsapp üzerinden de paylaşılan bazı ürünlerde ise komisyon verilmeyip sizlere maliyetleri bildirilmekte ve sizlerde maliyetin üzerine ekleme yaparak kendi komisyonunuzu belirlemektesiniz. Siparişlerinizi oluşturduktan sonra ürünleriniz kargolanır ve takip numarası sisteme tarafımızdan girilir. Takibinizi bu kargo takip numarasıyla yapabilir ve müşterinize kargosuyla ilgili bilgi verebilirsiniz. Ürün kargolandıktan sonra kargo takibinden, ürün müşteriye ulaşana kadar komisyoncu sorumludur. Kargoyla ilgili firmayı ilgilendiren bir durum olması durumunda komisyoncu firmaya ulaşıp bilgi talep edebilir. Müşteri tarafından teslim alınmayıp iade olan kargolarımızdan 90,00 TL  kesinti uygulanmaktadır. Hakedilen komisyon ödemeleriniz;her ay 2 defa açılan listeler doğrultusunda 15'i yapılacak ödemeler için liste toplama tarihleri 10-13, 30'unda yapılacak ödemeler için ise 25 - 28 i arasında açılan ödeme talebi bildiriminden sonra sizlerden gelen talep doğrultusunda mutabakat yapılarak vermiş olduğunuz banka bilgilerinize yapılmaktadır. Kapıda nakit/kart ile tek çekim ödeme sistemimiz mevcuttur. Bunun için ekstra bir ücret talep edilmemektedir. Kargo ücreti alıcıya aittir ve güncel kargo tutarımız 60,00 TL olup, ara ara kargo şirketlerinin yapmış olduğu zamlar doğrultusunda değişiklik gösterebilmektedir. Sitemizde yer alan belirli bir limit üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo kampanyası sadece Camellia Boutique müşterileri için geçerli olup, komisyonlu satış yapan arkadaşlarımız için geçerli değildir. 

Yeni ürünler whatsapp üzerinden günlük olarak görselleri ve özellikleri ile birlikte gönderilir böylece ürünleri istediğiniz platformda paylaşmanız çok daha kolay olur. Sisteme 17:00 kadar girdiğiniz tüm siparişleriniz aynı gün içinde kargolanır. Satacağınız tüm ürünleri sitemizden takip edebilir. Anlık olarak stok bilgisine ve ürün görselleri ve açıklamalarına ulaşabilirsiniz. Ürünlerimizi satarken başka firmaların ürünlerini sayfanızda satmaya devam edebilirsiniz. Sorularınız için yine whatsapp üzerinden bizlere 08:00-24:00 saatleri arasında yazarak, öğrenmek istediğiniz tüm sorulara hızlı şekilde yanıt alabilirsiniz. Gruplardan mazeretsiz ayrılanlar ve 6 ay hiç ürün sorusu veya siparişi olmayanların bayilikleri sonlandırılmaktadır.

SIKÇA SORULAN SORULAR

1-SİPARİŞ:


Müşterinizden aldığınız siparişi camelliaboutique.com.tr sitemizden kendi kullanıcı adınız ile girerek ürünü sepete ekleyip adres bilgilerine, müşterinizden almış olduğunuz müşteri adresini ve telefon bilgilerini (adresin detaylı olması kargo teslimat oranını yükseltmektedir) girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
Artık siparişiniz oluşturuldu ve bizim ekranımıza düştü. Siparişiniz gün içinde tarafımızdan müşterinize kargolanacaktır.

2-DEĞİŞİM VE İADE NASIL YAPILMAKTADIR?:

İademiz mevcut değildir. Müşterinize göndermiş olduğunuz ürün beden yada model olarak müşteriniz tarafından beğenilmediği taktirde müşterinize 3 iş günü içerisinde ürün kullanılmamış, etiketi kesilmemiş, giyim için yıkanmamış – herhangi bir parfüm vb. madde sıkılmamış, ürüne zarar verilmemiş ve paketli bir şekilde, müşteriniz teslim aldığı ürünü anlaşmalı kargolarımız aracılığıyla kargo üye iş yeri numaramızı ileterek ürünü bizlere gönderebilirler. Değişimlerde üründe firmadan kaynaklı bir hata veya hasar yoksa kargo bedelleri gidiş dönüş müşteriye aittir.
Gönderim esnasında müşterinizin kendisine verilmiş olan kargo gönderim barkodunu saklaması ve sizlere de bildirmesi gerekmektedir ve kendisine gönderilmiş olan sipariş kağıdını da mutlaka pakete koymalıdır.
Ürün bizim elimize yaklaşık 2-4 gün içerisinde ulaşacaktır. Ürün elimize ulaştıktan sonra bizler tarafından size müşterinizin göndermiş olduğu ürün bedeli değerinde bir değişim kuponu iletilecektir.

3-DEĞİŞİM KUPONUNU NASIL KULLANABİLİRİM?:

Müşterinizin değişim için göndermiş olduğu ürün elimize ulaşmış ve sizlere kupon tanımlanmış olduğuna göre artık değişim yapabiliriz. Öncelikle müşterinizin göndermiş olduğu ürüne karşılık istemiş olduğu değişim ürününü sepete ekleyip ardından sepet alt kısımda yer alan KUPON KODUNU GİRİNİZ yazan bölüme bizim tarafımızdan size iletilmiş olan kodu girerek sepette o kupon değerinde indirim sağlayabilirsiniz. Ardından müşterinizin adres bilgilerini girerek değişim siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

4-MÜŞTERIM FARKLI  KARGO ILE ÜRÜNÜ DEĞİŞİME GÖNDERMEK İSTİYOR ?:
 

Camellia Boutique olarak yalnızca Sürat kargo ile anlaşmamız bulunmaktadır. Farklı bir kargo firması ile karşı ödemeli olarak bize gönderilen kargolar anlaşmamız olmadığından dolayı yüksek kargo ücreti içermektedir ve bu ücreti ödemeyi firmamız kabul etmemektedir. Ancak müşteriniz kargoyu gönderirken ödemesini kendi karşılar ise o kargo elimize ulaşır. 


5-HATALI YADA DEFOLU ÜRÜN GÖNDERİMİ OLDUĞU İÇİN MÜŞTERİM KARGO ÖDEMEK İSTEMİYOR?:


Hatalı yada defolu ürün gönderimlerinde müşteriniz aldığı ürünün aynısını veya farklı üründe kargo ücreti alınmamaktadır.





E-Bülten
İndirimli ürünler ve fırsatlardan ilk önce siz haberdar olmak istermisiniz?
softtr® | Profesyonel E-Ticaret Sistemleri ile hazırlanmıştır.